Ουστ από δω…κοιμάμαι τώρα

This is

5 risposte a “Ουστ από δω…κοιμάμαι τώρα

  1. Νίκος Τζίμας

    Την Τρίτη 10 Ιουνίου, ημέρα Τρίτη και ώρα 9 π.μ. στο κτήριο 5 της πρώην Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων θα εκδικασθεί από το Πρωτοδικείο Αθηνών η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων των κατοίκων της Λέσβου Κοκκώνης Κουβαλάκη, Μαρίας Ρόδου και Δημητρίου Λάμπρου, εκδότη του περιοδικού «Δαυλός» (www.davlos.gr), κατά του σωματείου «Ομοφυλοφιλική και Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδος ΟΛΚΕ».

    Το Πρωτοδικείο Αθηνών καλείται να αποφασίσει εάν το εν λόγω σωματείο δικαιούται να χρησιμοποιεί στην επωνυμία του τη λέξη «Λεσβιακή», ή για τα μέλη του τον σεξουαλικό προσδιορισμό «λεσβία», όταν ούτε το ίδιο, ούτε τα μέλη του έχουν οιαδήποτε σχέση με την Λέσβο και τα λεσβιακά πράγματα.

    Η αναγγελία της κατάθεσης της αίτησης αυτής των τριών κατοίκων της Λέσβου στις 10 Απριλίου 2008 είχε ως γνωστόν προκαλέσει παγκόσμιο σάλο στα μέσα ενημερώσεως όπως το CNN, BBC, Associated Press, Reuters, New York Times, Guardian, Le Monde, Aljazeera και χιλιάδες άλλα ανά τον κόσμο είχαν ασχοληθεί με την υπόθεση αυτή (βλ. http://www.davlos.gr/pdf/22150.pdf).

    Αναμένεται, ότι και η δίκη αλλά και η απόφαση της Δικαιοσύνης θα προκαλέσει το ίδιο ή και μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

  2. Χαίρε φαλακρέ πράκτωρ. Σε έχω παρακολουθήσει κατά καιρούς σε συζητήσεις με αγρίους συνομιλητάς. Σπεύδω να σε προσθέσω στο blogroll μου.

  3. Ιασων

    Αγαπητέ (ελπίζω μου επιτρέπεις να σε αποκαλώ έτσι) στο blog
    spithes.wordpress.com/2009/03/21/sexual-pleasure/
    έκανες μια σειρά παρεμβάσεων. Επειδή αν σχολίαζα τις απόψεις σου εκεί θα φεύγαμε από το θέμα και επιπλέον θα ήταν κατάχρηση της φιλοξενίας του ιστολόγου μεταφέρω τα σχόλια μου στο blog σου και ελπίζω ότι θα μου απαντήσεις.
    Τα δικά μου σχόλια είναι ανάμεσα στο δικό σου κείμενο. Ελπίζω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα

    ΘΒ 16/5/09, 5:27μμ
    «Αλλά απόψεις σαν του Επίκουρου επιβεβαιώνουν ότι οι παρατηρήσεις πως η ανθρώπινη σεξουαλικότητα, αν δεν δαμασθεί από το λογικό, μπορεί να οδηγήσει σε εκτροπές,διαστροφές και εγκλήματα είναι παναρχαιες και κοινές σε όλους τους πολιτισμούς.»
    Ξέρεις πολλά ανθρώπινα πάθη που μη αυτοπεριοριζόμενα δεν οδηγούν σε εκτροπές , διαστροφές κλπ.;
    Ταυτόχρονα όμως τα ίδια αυτά πάθη δεν οδήγησαν την ανθρωπότητα σε μεγαλειώδεις επιτυχίες;

    ΘΒ 19/5/09 7:46μμ

    “Τι κάνουμε από εκεί και πέρα;
    Χασίσι,γαμήσι κι επιστροφή στην φύση;”
    Η ένστασή σου είναι και στα τρία; Στον συνδυασμό τους; Ή μήπως στο αχαλίνωτο που κρύβεται πίσω από το σύνθημα;
    “Ή είναι καλό να υπάρχει κάποιου είδους αυτοπεριορισμός της εκδήλωσης της σεξουαλικότητας μας ; ”
    Μόνο στην σεξουαλικότητα ή σε όλα τα ανθρώπινα; Και πιο είναι το όριο του αυτοπεριορισμού;
    “Οι έγγαμοι αυτοπεριορίζονται από την δέσμευση τους ή μήπως ο γάμος καταπιέζει κι αυτός την «ελεύθερη» έκφραση της ερωτικής επιθυμίας κι έτσι κάνουν όπως τους καλέσει το ένστικτο; ”
    Γιατί ειδικά οι έγγαμοι; Οι δεσμευμένοι δεν πρέπει να αυτοπεριορίζονται σύμφωνα με την λογική σου; Και πάλι ποιο είναι το όριο;
    “Μήπως τελικά η μονογαμία είναι κακό σύστημα και πρέπει να το γυρίσουμε και στην θεσμική πολυγαμία; ”
    Στις κοινωνίες που είναι αποδεκτή η πολυγαμία να εισβάλουμε για να τους οδηγήσουμε στο σωστό;
    “Ο αυνανισμός θεωρείται φυσιολογική έκφραση της σεξουαλικότητας και στην ενήλικο ζωή ή είναι δείγμα παλιμπαιδισμού; ”
    Όλοι μας σε κάποια στιγμή της ενήλικης ζωής μας δεν παλιμπαιδίζουμε; Η συγκεκριμένη έκφραση του παλιμπαιδισμού σε ενοχλεί; Ή όλες οι εκφράσεις του;
    “Υπάρχει κάτι άλλο που θεωρείται παρά φύση και παθολογικό στην έκφραση της σεξουαλικότητας;” Ανάλογα με τι θεωρεί κανείς φυσιολογική έκφραση σεξουαλικότητας σηματοδοτεί τις υπόλοιπες εκφράσεις της ως παρά φύση και παθολογικές
    “Αν ένας προ του θανάτου του συγκατατεθεί πχ στην χρηση του σώματος του προς ικανοποίηση νεκροφιλικών ορμών πρέπει να σεβαστούμε την επιθυμία του;”
    Το νεκρό σώμα έχει κάτι το ιερό; Και αν ναι τότε πως δικαιολογείται η δωρεά οργάνων για παράδειγμα;
    “Τα θέλω μας ,εν τέλει, οφείλουν να έχουν όρια; ή όχι; και αν ναι ποια είναι αυτά και πώς ορίζονται;” Από την άποψη της ηθικής τα όρια τα βάζει ο κάθε ένας μας ξεχωριστά από την νομική άποψη οι νόμοι είναι εκείνοι που βάζουν τα όρια

    Οι δικές σου απαντήσεις ποιες είναι;

    ΘΒ 20/5/09 1:33μμ

    «Προσωπικά με νοιάζει μόνο επειδή ανέστη εκ των νεκρών και μού προσφέρει έτσι την δυνατότητα να υπερβώ κι εγώ τον θάνατο.»
    Τι εννοείς «υπερβώ και εγώ τον θάνατο»;

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Μια παράκληση μόνο: μην με παραπέμψεις σε κείμενα άλλων, με ενδιαφέρουν οι δικές σου σκέψεις

Rispondi

Inserisci i tuoi dati qui sotto o clicca su un'icona per effettuare l'accesso:

Logo di WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione /  Modifica )

Google photo

Stai commentando usando il tuo account Google. Chiudi sessione /  Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione /  Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione /  Modifica )

Connessione a %s...